Wandelen, wandelen en nog een wandelen - Reisverslag uit Canmore, Canada van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Wandelen, wandelen en nog een wandelen - Reisverslag uit Canmore, Canada van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Wandelen, wandelen en nog een wandelen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

09 Juli 2007 | Canada, Canmore

We wandelen wat af hier zo. We zijn vanochtend uit Invermere vertrokken naar Canmore. We stopten om wederom een trail te lopen. De Dog Lake Trail. Deze was 5,2 kilometer lang. Wat een geklim en geklauter, maar onze inspanningen worden steeds weer beloond. Toen we ons net hadden geinstalleerd bij the lake, kwam er een deer om te drinken. Echt helemaal geweldig, zo helemaal een met de natuur en niemand om je heen. Het enige nadeel hier zijn de muggen. Daar heb ik inmiddels tot vervelens toe over geschreven. Maar het is abnormaal zoveel van die krengen hier rondvliegen en steken. We zijn meerdere keren gestopt onderweg bij een viewpoint. Wat een vergezichten hier allemaal. Vanmiddag hebben we een trail gelopen naar Paint Pots. Dat zijn kleine meertjes op geoxideerde grond. Knal geel en groen zijn deze poeltjes. Echt fantastisch en ongelooflijk om te zien. Ook daar kregen we weer een bezoek van een deer (hert). We zitten nu in Canmore, een plaatsje (heel toeristisch) onder Banff.

• 09 Juli 2007 - 04:27

Henk:

We volgen jullie op de voet... en kijken mee met de foto's en filmpjes. Het ziet er allemaal heel natuurlijk uit. En zo te lezen houden jullie er flink de pas in. Het lijkt me dat de Nijmeegse vierdaagse nu een eitje voor jullie zal zijn... want daar hebben ze niet veel last van muggen. Groetjes en geniet!

• 09 Juli 2007 - 13:00

Nel En Corrie:

hallo daar
    julie hebben zekker wel exstra schoenen
    bij julie mijn god je ging met vakantie.
    je komt moe terug maar wel voldaan
    zielig voor jou dat die muggen je weer te snel afzijn .maar je moet er wat voor over hebben nou ik zie wel wat je nog meer beleefd. doeiii het is hier takken weer groetjes van ons.

• 09 Juli 2007 - 21:05

Marrie:

Beste allevier. Jammer van de muggen maar volgens mij is het dat wel waard. Lees jullie verslagen en wordt bijna wat jaloers op jullie omzwervingen. Geniet er lekker van!

• 10 Juli 2007 - 14:41

Michiel Janssen:

Marianne,

Ik kreeg vandaag deze link doorgemailt van Henriette, maar als ik jullie verhalen lezen komen er weer veel herinneringen van mijn Canada reis naar boven. Jullie doen veel dezelfde tracks als wij.

Groetjes en veel plezier nog,
    Michiel

• 10 Juli 2007 - 19:58

Yvonne Buijs:

Jullie lopen heel wat af. Wat is het mooi daar zeg.Carla (en natuurlijk de anderen)geniet nog maar van het mooie weer want hiet is het niet zoveel.Groetjes Yvon

• 10 Juli 2007 - 22:00

Sandra:

Hai Hai!
    Zo ik ben ook weer in het land! Vakantie was heerlijk! Ben lekker bruin geworden en alles is goed gegaan!
    Met jullie ook alles goed? De foto´s en filmpjes zijn erg gaaf!! En de verhalen zijn ook erg leuk om te lezen! Hoop dat de muggenbulten al beetje weg zijn! Liefs!