Weer een paar muggenbulten erbij - Reisverslag uit Invermere, Canada van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Weer een paar muggenbulten erbij - Reisverslag uit Invermere, Canada van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Weer een paar muggenbulten erbij

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

08 Juli 2007 | Canada, Invermere

Om 09.00 uur zijn we al weer op pad en wel op weg naar Invermere onze slaapplaats voor de komende nacht. We komen na een mooie rit in Radium Hot Springs. We bezoeken daar het Kootenay National park. Onze eerste stop is bij Olive Lake, een helder blauw meertje. Verder de weg op stoppen we nog een aantal keer bij verschillende viewpoints. We rijden verder om een trail te lopen, de Sinclair Canyon trail, van 2,3 kilometer. We moeten ontzettend klimmen en er komt maar geen eind aan. Maar we zetten door en onze inspanningen worden beloond. We hebben er 1 1/2 uur over gedaan en hadden een prachtig uitzicht. Op de terugweg kwamen we een aantal Big Horn Sheeps tegen. We kwamen steeds dichterbij om ze op de foto vast te leggen. Wat een gave beesten zijn dat om te zien. Als we weer beneden zijn is het ruim twee uur later en zijn we weer tig muggenbulten rijker. Bij de Pool van Radium Hot Springs eten we weer ijs. Je krijgt twee bolletjes maar je hebt een lamme arm van het ijs vasthouden zo zwaar is het ijs. We rijden naar Invermere en checken in. We gooien de koffers op de kamers en vertrekken weer, naar Fairmont Hot Springs. Daar in de buurt moeten de Dutch Creek Hoodoos staan. En we hebben ze gevonden. Wat een machtige rare dingen zijn dat. Ongelofelijk om te zien. Op de terugweg naar Invermere zien we twee herten het bos in lopen. Met de auto zijn we het bospad op gegaan om ze te volgen. Maar we hebben ze niet zo goed op de foto weten vast te leggen. In Invermere hebben we heerlijk bij de Chinees gegeten. En vanavond gaan de meisjes de jongens met klaverjassen weer een keertje inmaken. Lezen jullie onze berichten wel? Jon vindt dat er maar weinig reacties komen en Chris heeft dezelfde mening.

• 08 Juli 2007 - 05:13

Marin:

Voorlopig blijft het nog mooi, da's mooi!
    Dat grote witte beest met zwarte kraaloogjes (het is geen schaap!) komt bijvoorbeeld ook nog (Jasper NP)!

• 08 Juli 2007 - 09:31

Cindy:

Hallo allemaal hier dan weer een berichtje van ons, erg mooie foto's!! We volgen alles van jullie nog steeds hoor. Nou heel veel plezier nog, alleen zitten we nog wel te wachten op die beren hoor haha. Kussies liefs Cindy

• 08 Juli 2007 - 13:20

Hetty:

Zo te zien op de foto's hebben jullie erg mooi weer en genieten jullie van een prachtige natuur. Wij gaan hier even genieten want het is eindelijk weer eens een beetje zonnig.
    Kijk uit naar jullie volgende verhaal.

gr hetty

• 08 Juli 2007 - 15:20

Lex&Loes:

Marianne,het is een beetje laat,maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Wat een schitterende foto's, het ziet er allemaal prachtig en heel indrukwekkend uit. Zie de site vandaag pas voor het eerst, en wij gaan jullie belevenissen weer helemaal volgen.

Heel veel plezier en geniet ervan!

Groetjes de van Dijke's

• 08 Juli 2007 - 16:53

Carola:

Wat geweldig om jullie avonturen zo even te zien en te lezen. Mooi natuur zeg! En dan al die bijzondere beesten...! wauw! Nou Carla (en de rest) geniet er nog lekker van! Ook van het weer, want hier in Nederland mis je er nog niet zoveel aan!
    Veel plezier!
    Groetjes Carola

• 10 Juli 2007 - 22:10

Wies:

Leuke foto's! vooral dat lekker stuk taartje zag er wel errug lekker uit...
    om te smullen!! Prachtige natuur, veel plezier en geniet er nog maar van!!