Brink en Donatz op chique - Reisverslag uit Clearwater, Canada van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Brink en Donatz op chique - Reisverslag uit Clearwater, Canada van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Brink en Donatz op chique

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

16 Juli 2007 | Canada, Clearwater

Vanochtend reden we weg uit Valamount op weg naar Clearwater. Daar is onze stopplaats voor vandaag. Vanuit dit stadje kan je het Wells Gray National Park in. Ons doel voor deze dag. We reden er toch wel drie uur over, maar we zijn een aantal keren gestopt. We hebben heerlijke dingen ingeslagen, waaronder een donut met chocolade gevuld met slagroom. Heerlijk die zoetigheid. In het park hebebn we drie watervallen bezocht. De ene nog mooier dan de andere. Dawson Falls, Spahats Falls en Helmcken Falls. We hebben alleen maar 2 herten gespot today, da's erg weinig. Om 18.30 uur kwamen we bij ons hotel aan. We stapten uit om in te checken en dachten nog wat een luxe voor zo weinig geld. We liepen echt al een beetje met kapsones. Maar onze namen konden niet worden gevonden op de gastenlijst. Nee dat dank je de koekoek. We stonden voor een verkeerd hotel. Balen. Maar achter dit hotel lag ons hotel en dit bestaat uit verschillende huisjes. Heel gezellig allemaal. Net hebben we heerlijk gegeten en nu gaan we heerlijk buiten zitten voor ons huisje bij de vijver. Het is hier vreselijk warm en we hopen dat we niet worden verslonden door een beer, want die schijnt een dezer dagen gesignaleerd te zijn op ons terrein.

• 16 Juli 2007 - 06:01

Sybille:

marianne en chris, wat een prachtige foto's en filmpjes! ben jaloers op jullie. geniet er nog van!
    groeten vanuit een broeierig nederland (marianne kan zich wel voorstellen hoe benauwd het op kantoor is!)

• 16 Juli 2007 - 09:54

Yvonne:

Zo, toch nog een beer gezien. Geniet er nog van de laatste dagen.groetjes Yvon

• 16 Juli 2007 - 10:53

Jeannette:

Even geen tijd gehad om je berichten te lezen dus nu een stuk of 5 achter elkaar. Wat een geweldige natuur daar jammer dat je zo weinig beren ziet maar die grote is wel een hele mooie. Geniet nog even.

Groetjes Jeannette