Mooie route langs Okanagan Lake - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Mooie route langs Okanagan Lake - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Mooie route langs Okanagan Lake

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

02 Juli 2007 | Canada, Kelowna

Vandaag hebben we een prachtige tocht gemaakt langs het Okanagan Lake. Je wilt niet weten hoe groot dat meer is. Verschillende stranden zijn gesitueerd in de verschillende plaatsen. We startten vanuit Princeton naar Keremeos. Daar bezochten we het Visitors Centre en haalden daar wat informatie. We kregen een tip om een mooie wandeling langs het water te maken. De tocht zag er prachtig uit. Maar het was berenkoud. We besloten de tocht niet voort te zetten en onze reis te vervolgen. Vanaf het moment dat we bij het water weg waren, werd het alleen maar warmer. Wat zeg ik, het werd gewoon bloedheet en het moet zeker over de 30 graden geweest zijn. We bezochten ook nog Grist Mill, een oude molen. Op het plaatje zag het er prachtig uit maar in werkelijkheid was het vergane glorie. Weg wezen dus met deze hitte. Via Osysoos, Summerland en Peachland, kwamen we in Kelowna aan. De plaats waar we de nacht doorbrengen. Het was 16.30 uur en dus hadden we nog tijd om heerlijk aan het zwembad te relaxen en te zwemmen. Een keer naar de overkant en weer terug. We hebben net heerlijk gegeten en zijn ook nog even een Walmart (zeeeeeer grote winkel waar ze echt van alles verkopen) geweest. Carla en ik hebben daar goede herinneringen aan van twee jaar geleden in the States,toen kochten we daar bergen chocolade. Nu alleen maar water. Oh ja Edje. Je hoeft je missie voor Nestle Waters niet in Canada te volbrengen. Je wordt er hier mee dood gegooid. Ik heb Chrissie vereeuwigd met tig flesjes.

• 03 Juli 2007 - 09:56

Marsha:

Ik neem aan dat er wel chocolade mee terug komt naar NL, zodat ik kan proeven of de Canadeese chocolate net zo lekker is als de Nederlandse ...

• 03 Juli 2007 - 19:55

Marie-louise:

leuk al die verhalen,maar niet te veel chocolade eten want ik heb geen zin om met de weegschaal te gaan sjouwen