Wandeling naar de Hoodoos - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Wandeling naar de Hoodoos - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Wandeling naar de Hoodoos

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

04 Juli 2007 | Canada, Kelowna

Vandaag hadden we een korte rit naar ons volgende adres, Vernon. We zijn langs ons hotel gereden en doorgereden naar Falkland. Daar bezochten we de O'Keefe Ranch. Een oude veeboerderij van de familie O'Keefe. Nou vraag je je natuurlijk af wie die familie is. Nou dat weten wij ook niet. Het was in ieder geval erg interessant en leuk om te zien. Op de ranch was een kerkje in oude glorie. Je kan daar zelfs trouwen. Maar ja dat zijn wij allevier al. Onze volgende trip ging naar Pillar Lake. Op een forum had ik gelezen dat er bij dat meer een Hoodoo zou staan. Wij zijn drie keer heen en weer gereden bij de Lake maar we konden de Hoodoo niet vinden. Gelukkig liep daar een meisje die vertelde waar dat ding stond. We moesten een eind klimmen, een heel eind wel te verstaan. Jon was al bijna boven en viel toen en schaafde zijn arm open en toen Carla ook nog viel besloten wij maar af te haken. Gelukkig hebben we van afstand nog een foto kunnen maken. Over foto's gesproken. Vanmiddag hebben we een uur bij de plaatselijke library gezeten om de foto's te plaatsen. Maar helaas. We kregen er maar een op, onze auto. Niet veel bijzonders dus. We proberen het zo weer in ons hotel. Vanavond hebben we een chinees buffet gegeten. We zitten er nog vol van.

• 04 Juli 2007 - 14:58

Cindy:

Echt leuk die foto's, en vooral die met die sandalen hahah. We hebben een cluppie opgericht, je hoort er niet bij, je hoort er niet bij. Ben benieuwd naar de rest van de foto's Liefs Cindy

• 04 Juli 2007 - 17:01

Greet:

marianne gefeliciteerd met je verjaardag
    filmpjes zijn leuk,dat er nog veel mogen volgen

• 04 Juli 2007 - 17:22

Marsha:

Greet, je bent een beetje te vroeg, morgen weer een kans...

• 05 Juli 2007 - 16:46

Greet :

Marsha,Beter te vroeg dan te laat.

GREET