Op Vancouver Island - Reisverslag uit Victoria, Canada van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Op Vancouver Island - Reisverslag uit Victoria, Canada van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Op Vancouver Island

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

30 Juni 2007 | Canada, Victoria

Vanmorgen waren we weer vroeg uit de veren. Om 7.00 uur zaten we alweer aan het ontbijt en om 08.00 uur waren we op weg naar Tsawassen voor de overtocht naar Vancouver Island. Op de snelweg zagen we al dat de boot die om 9.00 uur zou vertrekken vol zat en moesten we dus wachten op de boot van 10.00 uur. Je wilt niet weten hoeveel auto's en bussen op zo'n ferry meekunnen. Echt doodeng. We zijn snel naar boven naar het dek gegaan toen de boot vertrok. Maar daar kwamen we snel van terug want het was behoorlijk koud. Al met al was het een mooie overtocht, die zo'n 1 1/2 uur duurde. We reden via Sydney (echt waar op Vancouver Island en niet Down Under) naar Victoria. Ons hotel staat in Bellevue Park. Een prachtig Engels aandoend park, waar 4 hotels in staan. Echt heel gaaf allemaal. We hebben zelfs een borrelbad in ons hotel. (Ik kon niet op de naam van bubbelbad komen en dit schoot mij als eerste te binnen). We zijn al lopend de stad Victoria gaan ontdekken. We een pracht en praal allemaal. Overal mooie bloembakken. Heel schoon allemaal. We hebben 's avonds in Chinatown, hoe kan het ook anders, chinees gegeten. Na het eten zijn we weer teruggelopen naar ons hotel voor een bakkie leut. We hebben allemaal geen voeten meer over. Maar vanavond gaan we nog naar de haven om in het donker een foto van het verlichte parlementsgebouw te nemen. Helaas kan via de computer waar ik nu op zit te schrijven geen foto's worden gezet. Balen dus, maar jullie houden ze tegoed.

• 30 Juni 2007 - 04:29

Celeste:

Hoi iedereen,

Klinkt allemaal weer geweldig wat jullie aan het doen zijn.
    Veel plezier!

Kus