We zijn in Vancouver - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu We zijn in Vancouver - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

We zijn in Vancouver

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

28 Juni 2007 | Nederland, Zoetermeer

Na een vertraging van ruim een uur zijn we dan om 17.00 uur vertrokken naar Vancouver. De vlucht duurde 9.15 uur. Al met al viel het reuze mee. We kregen een prachtige splinternieuwe lichtblauwe Dodge. Chris en Jon rijden rond als twee macho's. Echt helemaal geweldig. We waren vanochtend allevier al vroeg wakker, hadden om 08.00 uur al ontbeten en spoedden ons naar de plaatselijke buurtsuper voor de nodige versnaperingen. Maar helaas deze ging pas om 9.00 uur open. Dan maar later boodschappen doen. Onze eerste missie was Lynn Canyon park. Daar is een prachtige Suspension Brigde over een riviertje. Er was nog geen kip te bekennen. Lekker rustig dus. We hebben een prachtige wandeling naar beneden gemaakt naar de Twin Falls. Maar als je beneden bent moet je ook weer omhoog. Maar ook dat is ons gelukt. Hierna vertrokken we naar Gastown om de stoomklok te bezoeken. Elk kwartier geeft die klok een deuntje. Erg toeristisch maar wel leuk. De volgende trip was naar Stanleypark. Ik denk dat dit park groter is dan Zoetermeer. Helemaal toppie. We hebben daar ook een wandeling gemaakt om Beaver Lake. We zaqen daar alleen maar waterlelies. Wel duizenden. Ook sterft het hier van de eekhoorntjes. En bijna reden we een wasbeer aan. Dat "was" dus onze eerste "beer (was beer). Het weer was tot dan heerlijk. Af en toe zon en af en toe bewolkt. We besloten naar Downtown te gaan. We bezochten daar de PC Hooftstraat van Vancouver. Ook erg leuk (tenminste dat vonden wij drieen. Chris had het wat minder naar zijn zin. Helemaal toen de regen met bakken uit de hemel viel. We namen toen maar een ijsje. (Dames van Gemini, als Zinn gesloten is, hebben Carla en ik nog een ideaal adres in Vancouver gevonden). Ook hebben we in Robsonstreet gegeten. We zijn na het eten naar het hotel terug gegaan voor een bakkie en nu zitten we deze site bij te werken. Vanavond gaan Carla en ik de jongens inmaken met een potje klverjassen. Verdere berichten volgen.

• 29 Juni 2007 - 07:07

Sandra:

Zo te horen gaat alles goed met jullie! Gelukkig maar! En dat de lange vlucht ook meeviel! En leuk om te lezen dat jullie al aardig wat dingen gezien hebben! Ik ga nu me laatste dagje werken voor mijn vakantie! Heb er ook zin in! Heel veel plezier nog en ben benieuwd naar de volgende verhalen!
    Dikke Kus!

• 29 Juni 2007 - 08:26

Cindy:

Ben blij dat alles goed gaat met jullie, erg leuk om zo jullie verhalen te volgen.Ben benieuwd naar de rest. Veel plezier liefs ons

• 29 Juni 2007 - 15:48

Juliaan,Lobke.:

Ik kijk elke keer uit naar je verslag.Heel veel plezier de groetjes aan iedereen en natuurlijk aan ZUS

• 29 Juni 2007 - 19:03

De Monteur:

Halloooooooooooooooooooooo
    Ik lees dat jullie het goed naar de zin hebben
    Jongens, geef die meiden een pakslaag met kaarten
    Als er nog wat te sleutelen is bel dan gerust
    Groeten van de Monteur

• 29 Juni 2007 - 19:39

Natasja:

hoi luitjes
    leuk om jullie verhaaltje te lezen geniet er maar van ......... liefs van natasja

• 29 Juni 2007 - 20:58

Hetty De Vos:

Leuk om weer zo'n reis te volgen. Kunnen jullie deze trip volstaan met jullie Engels of komt er nog wat Frans aan te pas.

gr Hetty