Vierdaagse in een dag - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Vierdaagse in een dag - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Vierdaagse in een dag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

12 Juli 2007 | Canada, Lake Louise

Vanochtend ging de wekker om 05.30 uur en om 06.15 uur waren we al op weg. We reden de Bow Valley Parway again. Maar behalve een hert zagen we verder geen beesten. Om 07.30 uur stonden we daaronder een strakblauwe hemel met een graadje of 5 te ontbijten. We reden naar Lake Louise om koffie te drinken. Daarna ging de rit naar Field. We wilden naar Lake O'Hara maar de trail was 13,8 kilometer en dat was ons net iets te gortig bij rond de 30 graden. We stopten bij de Natural Bridge een prachtige waterval in de Kicking Horse River.
Naderhand reden we naar Emerald Lake en liepen daar bijna om het meer heen, verder kon het niet. Het was toch bijna 5 kilometer. De volgende stop was Wapta Falls. Weer hebben we een wandeling van bijna 5 kilometer gelopen. HIerna ging de rit naar Lake Louise naar ons hotel. We hebben ingecheckt en zijn naar onze kamer gegaan. In onze kamer ontbrak een bed, en wat blijkt deze zit in de kast. Je begrijpt natuurlijk wel wie er in die kast gaat slapen. We hebben net in een van de weinige restaurants in Lake Louise gegeten. Het is een dorp van niets. Verder ben ik jullie vergeten te melden dat ik van de week op een nacht wakker werd en een beest met een groen oog zag. Ik maakte mijn liefje wakker, die mij meldde dat het een oplader was.

• 12 Juli 2007 - 08:47

Nel:

Dus toch beren en spoken gezien. Zo zie je maar weer.
    De natuur ziet er prachtig uit daaro en vooral veeeeel ruimte.Al emigratie plannen ??????
    Hiero hebben we gefietst en op de ijsboerderij een boerenijsje gegeten met handschoenen aan oorkleppen op, Maar lekker was ie wel Gr.

• 12 Juli 2007 - 17:01

Greet:

heel indrukwekkend allemaal kijk al weer uit naar je volgende verslag.nooit geweten dat jij zo van wandelen houdt jij bent toch meer van het fietsen door weer en wind.groetjes aan allemaal

greet