Wijziging foto's en films - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Wijziging foto's en films - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Wijziging foto's en films

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marianne

04 Juli 2007 | Canada, Kelowna

Op deze vroege ochtend (voor ons dan) de gecorrigeerde versie.

• 04 Juli 2007 - 20:03

Nel:

Het ziet er weer indrukwekkend uit.
    Wij hebben maar op MAriannes verjaardag een dikke grote appelpunt gegeten. Errug naar . We hebben er wel voor de Balij e.o voor doorgefietst. Inn ieder geval van HARTE Gefeliciteert dus en veel plezier

• 04 Juli 2007 - 20:08

Adrianne De Jong:

Hoi Marianne

Gefeliciteerd met je verjaardag nog net geen Sarah.Gezellige dag en groetjes aan de anderen.Nog een fijne vakantie maar dat zou wel lukken want ik lees en hoor alleen maar leuke berichten

Groetjes Adrianne

• 04 Juli 2007 - 20:33

Astrid:

Marianne, van harte gefeliciteerd.
    Ben met een inhaal race bezig voor de veslagen. Het is weer net of je er zelf bij bent als je het leest. Zal jullie blijven volgen, dus kom maar op met de verhalen, de fot's en de filmpjes.

Nog heel veel plezier daar en ik neem een neut op je verjaardag, Marianne

• 04 Juli 2007 - 20:40

Soheila:

Hoi Carla
    Bedakt voor je kaart.
    Het ziet er erg luek uit. Wij hebben alleen maar regen ,regen en nog regen.
    nog een fijne vakantie.

groetjes Soheila

• 05 Juli 2007 - 06:23

Sybille:

he marianne! van harte gefeliciteerd met je (onze) verjaardag! Wij gaan straks natuurlijk aan het gebak en jullie zullen wel iets lekkers Canadees snoepen/drinken!
    nog een hele fijne vakantie, zo te lezen en te zien lukt dat wel, mooie foto's!
    groetjes en tot 13 augustus!
    sybille

• 05 Juli 2007 - 07:51

Henriette:

He marianne van harte meid !! leuk dat we mee mogen genieten van alles wat je mee maakt. Een gezellige dag en veel plezier de komende tijd.

• 05 Juli 2007 - 08:26

Bert En Marian:

Hoi Luitjes
    Happy Birthday Marianne en de rest ook gefeliciteerd. Erg leuk al die verhalen indrukwekkend allemaal.De eerste week zit er al weer op. De tijd vliegt Nog veel plezier Gr. Bert en marian

• 05 Juli 2007 - 10:10

Hetty:

Meiden, leuk die filmpjes.
    en Marianne alsnog van harte.

gr hetty

• 05 Juli 2007 - 12:19

Cindy:

gefeliciteerd marianne!!! En natuurlijk de rest ook liefs Cindy en Jeff

• 05 Juli 2007 - 16:05

Celeste:

Hoi mamsie!!

Ik heb vannacht om 00:00uur (nederlandse tijd) een heel lief berichtje gestuurd om je te felicteren.. Deze is helaas niet aangekomen!! Ook probeerden Mars en ik je net te bellen.. Maar we denken dat je geen bereik hebt of dat je telefoon niet aan staat.. We kunnen nu dus helaas niet voor je zingen:(!!
    Dus via deze site ga ik je maar een hele fijne verjaardag wensen..

Maak er een hele leuke dag van en koop iets leuks voor je zelf, nu je kinderen geen cadeau kunnen geven!!

Groetjes aan het sandalenclubbie!!

Dikke kus Ce

• 05 Juli 2007 - 20:44

Wies:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag....

• 06 Juli 2007 - 10:37

Jeannette:

Marian nog van harte met je ...ste verjaardag ik zal het getal maar niet er in zetten maar volgend jaar ben je dus ook sara. De foto´s zien er geweldig uit alleen mis ik nog de beren maar je hebt nog even. Groetjes aan allemaal en veel plezier nog

• 10 Juli 2007 - 10:48

Marja Rickelmann:

Leuk hoor al die verslagen. Ik hoef niet meer naar canada, want ik weet nu alles al! Ja ik zie het al, geen luie vakantie, maar zijn jullie al een krokodil tegengekomen? Ik heb nog een slaapzak nodig..........Of heeft Marianne er een tas van gekocht voor d'r verjaardag. Van harte nogmaals!!
    Veel plezier nog en pas op voor overstekend wild!!!!